سیر سیاه شرکت بیز/09109483228

آمار مطالب

کل مطالب : 85
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 4
باردید دیروز : 0
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 7
بازدید سال : 341
بازدید کلی : 4977

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آسمان آبی و آدرس baghestan123.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : محمد
تاریخ : دو شنبه 27 دی 1400
نظرات

 

فروشگاه کالایاب امکان خرید به 2 روش آنلاین و پرداخت درب منزل را برای شما فراهم کرده
آنلاین خرید کنید و بیشتر تخفیف بگیرید
پرداخت آنلاین با قیمت 171.000 تومان
پرداخت درب منزل با قیمت 190.000 تومان
برای خرید روی دکمه خرید مستقیم کلیک کنید

 

هر آنچه در رابطه با خرید سیر سیاه در شیراز باید بدانیم

سیر سیاه یکی از محصولات گیاهی و دارویی است که به صورت فرآوری شده از سیر سفید تولید می شود. سیر سیاه در شیراز طرفداران خاص خود را دارد و با بالاترین کیفیت به فروش می رسد. سیر سیاه مانند سیر سفید بسیار پر خاصیت و برای بدن مفید است و بسیاری از مشکلات جسمی و بیماری ها را برطرف می نماید.

سیر سیاه چیست
همانطور که گفته شد این محصول در واقع یک محصول فرآوری شده است که از زمان های دور در کشورهای آسیای جنوب شرقی با هدف درمان و سلامتی به اشکال مختلف مانند پودر، قرص و حتی به همان شکل اصلی خود مورد استفاده بوده است.

برای تهیه این داروی طبیعی باید سیر را حدود 90 روز در دمایی در حدود 60 تا 70 درجه و رطوبت مشخصی نگهداری کرد تا حالتی ژلاتینی و رنگی سیاه پیدا کند. این محصول طعمی شیرین دارد و بسیار لذیذ است و بوی تند سیر سفید را ندارد و می توان آن را به راحتی و با لذت فراوان با نان و یا حتی در غذا به عنوان چاشنی استفاده کرد.

خرید سیر سیاه در شیراز

سیر سیاه در شیراز
شهر شیراز از دیرباز علاقه مندان زیادی به انواع داروها و عرقیات گیاهی دارد و به داشتن محصولات گیاهی و عرقیات گیاهی با کیفیت مشهور است. در این بین با شناخته شدن خاصیت بی نظیر سیر سیاه، تولید کنندگان محصولات غذایی این شهر نیز بیکار نبوده و دست به تولید و تهیه سیر سیاه زده اند.

شما نیز اگر ساکن این شهر زیبا هستید می توانید با بالاترین کیفیت و تازگی سیر سیاه شیراز را تهیه و استفاده نمایید. این سیر که در گذشته در بسیاری از کشورهای جهان شناخته شده و به عنوان دارو مصرف می شد و ما مجبور به وارد کردن آن بودیم، امروزه در استان فارس و به خصوص در شهر شیراز تهیه و تولید می شود.

سیر سیاه شرکت بیز

خواص سیر سیاه
سیر سیاه شیراز دارای خواص فوق العاده ای است. تمام افرادی که به نوعی با مشکلات گوارشی دست و پنجه نرم می کنند به راحتی از این سیر استفاده کنند. حتی افرادی که مشکلات تنفسی دارند و یا درگیر آسم هستند، می توانند از این داروی طبیعی و گیاهی استفاده کنند.

ورزشکاران در این شهر می توانند در تهیه شربت های ورزشی خود از ترکیب سیر سیاه شیراز استفاده کنند و از خاصیت انرژی زایی آن بهره مند شوند. پس حواسمان باشد که از این سیر قبل از ورزش استفاده کنیم و قبل از خواب و یا زمان استراحت آن را میل نفرمایید.

سیر سیاه در شیراز غلظت خون را کاهش می دهد بنابراین افرادی که در این خطه از میهن عزیزمان با این مشکل درگیر هستند می توانند با مصرف سیر سیاه شیراز مشکلات خونی و عروقی خود را برطرف نمایند. همچنین سیر سیاه شیراز به دلیل داشتن مقادیر زیادی از آنتی اکسیدان ها و پلی فنول ها دارای خاصیت ضدسرطانی نیز می باشد.

خانم های محترم در شیراز که به زیبایی خود اهمیت می دهند می توانند از سیر سیاه در شیراز استفاده کنند و به دلیل داشتن خاصیت کلاژن سازی بالای این سیر، پوستی شفاف داشته و جوانی را برای خود به ارمغان آورند.

 

 

منبع نوشته های بالا



تعداد بازدید از این مطلب: 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود